دنیا بدون جنگ

دنیای بدون جنگ .هیچ جنگی بی دلیل نیست

دنیا بدون جنگ

دنیای بدون جنگ .هیچ جنگی بی دلیل نیست

سلام امیدوارم همه استغاده کنند

آخرین مطالب
يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۷ ب.ظ

آینده نامشحص

سلام ایروزا فقط.  زنده مانند مهم است نه پول نه پست ونه جایگاههایی اجتماعی دیگر مهم نیست فقط زنده مانند 

  • سیروس ابوالحسنی

نظرات  (۱)

نکنه کاکویین میکشی دادا این حرفها چیه میزنی زندگی باید کرد تا امید هست چرا باید آرزو کرد من پدر یه شغل ساده داره(که افتخار میکنم)ولی خودم تلاش کردم و مستقل شدم الان با اینکه ۲۰سالم زندگی خیلی خوبی دارم تازه مشکل شما اینه که صبر ندارید و به جای اینکه از مغز تون استفاده کنید از احساسات و زور بازو استفاده میکنید بعد هم که شکست میخورد به جای سازندگی و دوباره تلاش کردن افسرده میشید یا خود کشی میکنید هم الان شروع کنید دیر نیست 

پاسخ:
سلام  بزرگوار نوشتم که بماند درست بیان کنید چرا می گی کایویین می کشی اینجا ایرانه هیچی نمی خواد بکشی اینجا اینقدر زندگی سخته که همه در گیر روز مرگی هستن زندگی  فقط شکم پر کردن نیست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی