دنیا بدون جنگ

دنیای بدون جنگ .هیچ جنگی بی دلیل نیست

دنیا بدون جنگ

دنیای بدون جنگ .هیچ جنگی بی دلیل نیست

سلام امیدوارم همه استغاده کنند

آخرین مطالب
جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

LOST

سلام گذشته که درذ امیدی بودم از مسجدسلیمان برای مرخصی امدم شهرم امیدیه که انقلاب شروع شد من  که جوان پر شور بودم با مردم به رذاهپیمای و تشکیل گروه های انقلاب به کمیته پیوستم در انجا به خدمت و نگهبانی از دساورد ها ی انقلاب بودم تا انحلال کمیته به سپاه امیبدیبه پیوستم در اتن زمان فقط کمک وخدمت رسانی در ذهنم بود تا سیل خوزستان وبعد جنگ شروع شد بعد اموزش به منطقه اعزام شدم در ان روزها معیاز خدمت بود نه شعار دیگر در ان اعزام قاسم  اتابک شهیدئ شد و بات غم زیادی برگشتیم چون یکی از یاران خوب را از دست دادیم و من بعد برای ادامه خدمت به  ارتش در مسجد سلیمان برگشتم واز ان جا داوطلب  به کردستان اعزامک شد م بری یک دورذه شش ماه ودو برگشتم به مسجد سلایمان در پدافند خدمت کردم وبعد متقل شدم به تیپ 37 زرهی شیراز که سال 1362 به منطقه قصرشیرن رفتم وبعداز ان به مهخران و میمک  و سومار  که قبل از عملیات مرصاد  مجر ع وبات پز شکیار به بیمارستان 501 ارتش در تهران رفتم که اسفند 1366 بود و دیگر برنگشتم  و بهداز اعزام  به المان  ودرمان به صورت افقی برگشتم یعنی هیچ کاری انجام نشد و روزگار متفاوت من از اینجا شروع شد که دیگر در مسیر حا ضرین نبودم  و اینجا به تاریخ پیوستم.................................. تا بعد.........

  • سیروس ابوالحسنی

نظرات  (۱)

سلام.وبلاگت خیلی عالیه.دوست دارم با هم دوست بشیم و برای همیشه به مطالب وبسایت هم نظر بدیم.

آدرس سایتم : www.parska.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی